کد خبر 12873
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

پایان معاملات بورس کالا/ استقبال مشتریان از نبشی+جدول

پایان معاملات بورس کالا/ استقبال مشتریان از نبشی+جدول

در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریور، ۱۹٫۵ درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند که در این میان یک هزار و ۱۷۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای نبشی ثبت شد که یک هزار و ۱۶۰ تن عرضه داشت و با قیمت میانگین ۲۷۱ هزار و ۴۶۲ ریال به فروش رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه قرار بود، ۱۵۵ هزار و ۱۴۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۱۲۴ هزار و ۸۳۱ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۳۰ هزار و ۳۱۴ تن آن حذف شد.

در همین حال، یک هزار و ۱۷۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای نبشی ثبت شد که یک هزار و ۱۶۰ تن عرضه داشت و با قیمت میانگین ۲۷۱ هزار و ۴۶۲ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، ۱۰۰ هزار تن عرضه برای گندله سنگ آهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد که تقاضای ۵۰ هزار تنی برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده برای این محصول، ۵۳ هزار و ۳۲۷ ریال بود.

در ادامه، ۴ هزار تن ورق سرد B به تابلوی معاملات راه پیدا کرد که ۱۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت و قیمت میانگین ۳۷۹ هزار و ۹۵۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

از طرفی، برای ۱۴ هزار و ۴۵۰ تن ورق گالوانیزه G عرضه شده، تقاضای ۹ هزار و ۴۵۰ تنی وجود داشت و قیمت میانگین ۴۲۶ هزار و ۲۷۵ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، برای ۲ هزار تن ورق رنگی، ۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۴۵۸ هزار و ۱۹۰ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

در پایان، ناودانی ۳ هزار و ۲۲۱ تن عرضه و ۲ هزار و ۸۱۱ تن تقاضا را با قیمت میانگین ۲۶۷ هزار و ۳۲ ریال به ثبت رساند.

پایان معاملات بورس کالا/ استقبال مشتریان از نبشی+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =